Η μεγάλη ευκαιρία!

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του betsport.gr. Γράφουμε ιστορία, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία του betsport.gr θα ανεβάσουμε προγνωστικό Formula 1. Τη γνωρίζουμε καλά. Πολύ καλά, διαφορετικά δεν θα μπαίναμε καν στη διαδικασία.

Δεύτερος σερί αγώνας στο A1 Ring της Αυστρίας, μια πίστα που πλέον έχει την ονομασία της Red Bull. Αρκετά μικρή, αλλά αρκούντως συναρπαστική, γρήγορη και με πολλές ευκαιρίες για προσπεράσματα, δεν αποκλείεται να κρίνει την 8η θέση στους κατασκευαστές. Η άλλοτε κραταιά Williams, μετά την εξαγορά της, διανύει φέτος μια χρονιά αναδόμησης σε όλα τα τμήματα τους και η στελέχωση με έμπειρα και ικανά άτομα έχει ήδη ξεκινήσει. Είναι με διαφορά η πιο βελτιωμένη ομάδα φέτος και έχει κλείσει κατά πολύ την ψαλίδα με τις βαθμολογούμενες θέσεις. Σε καμία περίπτωση η βρετανική ομάδα δεν θέλει να κλείσει με zero όπως πέρσι (πρώτη χρονιά στην ιστορία της που δεν βαθμολογήθηκε μετά το ντεμπούτο της το 1979) και η αλήθεια είναι πως έχει διαφορά χάους από τη Haas και είναι πολύ πιο γρήγορη από την Alfa Romeo. Η 8η θέση δίνει σημαντικό χρηματικό bonus και ο προηγούμενος αγώνας έδειξε πως ο ταλαντούχος οδηγός της Mercedes Τζορτζ Ράσελ είναι ικανός να οδηγήσει το μονοθέσιο του μέσα στη δεκάδα, γιατί όχι και στην πρώτη οκτάδα. Ο Ράσελ αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα σύγχρονα ταλέντα στη F1 και ήδη έχει το μυαλό του στους πρωταθλητές, στη θέση του ασταθούς Μπότας ακόμα και του χρόνου. Είναι φευγάτος από τη Williams και αυτό φαίνεται από την έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης στους αγώνες. Στα δοκιμαστικά δε, χωρίς ίχνος υπερβολής, ο Βρετανός είναι ένα φαινόμενο! Οδηγεί κατά μέσο όρο σε ρυθμό μισού δευτερολέπτου πάνω από τον team mate του, τον Καναδό pay driver Νίκολας Λατίφι, φέρνοντας σχεδόν καθολικά θέσεις στο Q2. Στον προηγούμενο αγώνα, για 0.008 έχασε το Q1 (τελική δεκάδα στα δοκιμαστικά) ενώ στους πρώτους 15 γύρους κινούταν σε εντυπωσιακό ρυθμό, φτάνοντας μάλιστα μέχρι την 7η θέση, χωρίς μάλιστα να απειλείται! Για να καταλάβουμε το μέγεθος της βελτίωσης της Williams, ο Ράσελ ήταν 0.8' πιο αργός από την pole, τη στιγμή που το 2019 ήταν 2.8'' πίσω (!).

Δυστυχώς, όλα τελείωσαν από πρόβλημα στη μονάδα ισχύος κάτι που τον έθεσε εκτός αγώνα άδικα και άδοξα. " Είμαι περήφανος για την ομάδα μου και άπαντες έχουν εργαστεί πολύ σκληρά για να κυνηγήσουμε τους βαθμούς. Νομίζω πως η 7η θέση στον αγώνα ήταν πιθανή" ήταν τα λόγια του μετά την εγκατάλειψη. Απέδειξε ότι έχει το ρυθμό στην εν λόγω πίστα και το μονοθέσιο, ειδικά με τη μέση και σκληρή γόμα, είναι ταχύτατο σε ρυθμό αγώνα. Ηράκλειος άθλος πραγματικά, αν σκεφτούμε πως κράτησε πίσω του μια Ferrari, μια Alpha Tauri και μια McLaren! Στη Williams άπαντες είναι σκασμένοι αλλά συνάμα πεισμωμένοι καθώς γνωρίζουν πως έρχεται μια μεγάλη ευκαιρία για βαθμούς. Χρειάζεται στοιχειώδης τύχη και αυτή τη φορά ο Ράσελ πιστεύει ακράδαντα πως ήρθε η ώρα να πάρει τους πρώτους του πόντους με την ομάδα (πέρσι βαθμολογήθηκε με τη Mercedes όταν είχε πάρει τη θέση του Χάμιλτον ελέω Covid) και να σπάσει επιτέλους την κατάρα που τον θέλει ταχύτατο στις δοκιμές αλλά... χαμένο στον αγώνα.

Δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία πώς άπαντες στη Williams θα κάνουν τα πάντα για να μη χαθεί η μεγάλη ευκαιρία να φανούν μετά από καιρό ανταγωνιστικοί και να πανηγυρίσουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.

Το πλασάρισμα του Ράσελ στην βαθμολογούμενη 10άδα πληρώνει 2.25 και θα αποτελέσει τη στοιχηματική μας πρόταση. Φροντίστε να ποντάρετε έγκαιρα, πριν τα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Καλή επιτυχία.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια